Bluefish: Stor pågang for å være med på neste års messe
– Etter noen få timer bikket vi tosifret antall påmeldte, melder arrangørene av Bluefish.
Fiskerimessa BlueFish ble etablert for at fiskerinæringen og leverandørene som er på Møre skulle få et kortreist utstillingsvindu til verden – der en også tiltrakk seg utstillere og besøkende fra mange land.
Neste års påmelding klar
For noen dager siden åpnet arrangørene påmeldingen til neste års messe. Den går av stabelen 5.-7. september.
– Vi har gjennomgått en periode med nedstengte nasjoner, krig som påvirker verdensbildet og handel – likevel ble det et godt arrangement som ble gjennomført i mai/juni 2022. Over 100 utstillere som kom fra seks nasjoner, besøk fra inn og utland, fulle hotell i Ålesund – det var resultatet i enden av en pandemi.
Allerede mange påmeldte
Nå skal Fiskerimessa BlueFish gjennomføres for fjerde gang i Sparebanken Møre Arena i Ålesund, og datoene er 5-7 september.
–I forrige uke fikk forrige års utstillere muligheten til å melde seg på, og nå åpner vi for de som ikke har vært utstillere tidligere. Etter noen få timer bikket vi tosifret antall påmeldte, og vi ser frem til å utvikle Fiskerimessa BlueFish til å bli ennå bedre. Vi har laget nye markedsstrategier, tilsatt en person som har sosiale media som sitt spesiale og flyttet i trivelige kontor på St Olavs Plass i Ålesund. Vi vil også reetablere en referansegruppe med personer som kan gi innspill på ulike områder, skriver de i en pressemelding.